søndag den 29. december 2013

Vi juler stadig

Vi har brugt resten af palminen til at lave en ekstra kiksekage, som er en klassiker fra min farmor af. Og der er stadig en lille smule af den skønne julete fra Østerlandsk Thehus, så vi julehyggede lidt i eftermiddagen. Nu er julepynten pillet ned og kun juletræet står stadig i al sin pragt.



Og nej mit juletræstæppe er stadig ikke færdigt, men mon ikke jeg når det inden næste jul? ;) og for at det ikke er løgn købte min bror i november et juletræstæppe, og han fik broderet det færdigt i fredags.... Hans tæppe (og figurer) er dog en del mindre end mit, men stadigvæk.. Der er ingen tvivl om at jeg kommer til at blive mobbet med det tæppe de næste mange mange mange år...


2 kommentarer:

  1. Sorry to say it....Jesper er for sej

    SvarSlet
    Svar
    1. Er desværre nødt til at være enig :S Han har allerede fundet næste projekt!! Han har lavet et mønster med Mathilde via denne hjemmeside: http://www.pic2pat.com/index.en.html og selv Brian vil lære at brodere... hmmm... Godt nytår :) Knus

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...