fredag den 10. januar 2014

En bid af lykken

Det har været en travl, men skøn uge. Og jeg har endelig haft mulighed for at læse skønlitteratur i toget på vej til arbejde, så i denne uge har jeg fået læst En bid af lykken


En skøn hyggelig bog, men en bilulykke ødelægger den gode stemning og jeg forstår ikke helt hvorfor det skulle med i historien, for det hører ikke rigtig til hovedpersonen, men en god bog. 

Og titlen passer rigtig godt til i dag, for det er præcis hvordan JEG føler ;) manden har fået et vikariatet, og det er skønt for han har 'bare' været timeansat de sidste 3,5 måned, og faste vagter (og månedsløn) er SKØNT!!!! 

Samtidig har vi i et par måneder samarbejdet med pædagoger og en psykolog, fordi Oliver (4år) har haft en aggressiv adfærd og et meget vekslende humør i børnehaven og herhjemme, og i dag fik vi ros for at det går MEGET bedre ;) det er bare SÅ skønt, også fordi det er tydeligt at Oliver har fået det bedre, og har fået mere ro indeni..

Og en bid af lykken kan man vel også kalde denne chokolade-pistacie-kage, som jeg fandt hos chocolat.dk












2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med din mands vikariat, det må være så skønt for jer.

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena. Ja, det er bare super skønt :) Held og lykke med din forestående eksamen :) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...