fredag den 31. januar 2014

Slange

I mellem jul og nytår ryddede min morfar op på deres loft, og han ringede derfor og spurgte, om jeg var interesseret i noget bamsefyld. Kort efter kom han med denne pose, som var noget større end jeg troede (og manden synes den fylder ALT for meget)


Så da én i min Facebook gruppe skrev og spurgte, om jeg kunne lave en slange, som passede hele vejen rundt i en tremmeseng, gik jeg straks i gang med et mønster og fandt en masse pink stof frem. Og her er min slange så:



Slangen er sat til salg i min Facebook gruppe, så hvis du er interesseret kan du se den her

8 kommentarer:

  1. Super sød slange :-) Jeg har faktisk lige i dag tænkt at jeg skal have syet en slange til sengerand til Hjaltes weekendseng, så lidt sjovt at se din :-) God weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sanne. Jeg overvejer faktisk også at lave en til hver af mine drenge :)

      Slet
  2. Hold op hvor er den bare skøn :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot! :-) Du finder en køber på ingen tid. Hvor er du god :-)

    SvarSlet
  4. Den er virkelig blevet sød :-) Jeg er vild med de slanger ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er altså også blevet lidt vild med den :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...