fredag den 17. januar 2014

Travlhed

Denne uge har været ret så travl på arbejdet, og der har ikke været tid til symaskinen. Men har fået syet lidt her til aften, og det kan jeg forhåbentlig nå at sy færdigt i morgen formiddag :)

Jeg har læst endnu en bog i toget, og det at læse, har jeg virkelig savnet i efteråret, så det er super skønt at være i gang igen! Bogen hedder "uge 36" og handler om en forsvunden højgravid kvinde. God svensk krimi ;) Jeg har allerede taget den efterfølgende bog frem, for jeg kan ikke vente med at komme igang ;)


God weekend :o)

2 kommentarer:

  1. Rigtig god weekend til dig også :) kender godt det med hverdagen tager over. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.. Har været så heldig at have ferie i hele sidste uge, så nu er der ladet op igen :) Kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...