fredag den 31. januar 2014

Vinterferie #2

I hele sidste uge var jeg på ferie med mand og børn, og eftersom det var mine forældre som havde inviteret var min tvillingebror, svigerinde og niece selvfølgelig også med. Mine forældre havde booket en stor bungalow, men der gik koks i bestillingen, så vi måtte desværre nøjes med to lejligheder. Det var for det meste ok, men vi kunne ikke sidde sammen og spise, så det ødelagde lidt af hyggen. Forhåbentlig får mine forældre taget sig sammen til at klage til rejsebureauet.......

Nå, men ellers var ferien SKØN. Jeg var der for 21 år siden med mine forældre og bror, og vi har snakket om det badeland MANGE gange siden, så det var sjovt at besøge det igen.

Stedet hedder Weissenhäuser Strand og ligger bare 1-1,5 times kørsel fra Puttgarden. Der er kæmpe badeland med noget for alle, både stille og roligt til de helt små og vildt og voldsomt til andre. Samtidig var der også et kæmpe Jungleland med diverse dyr og kæmpe legeland. Ungerne synes bare det hele var fantastisk, så vi snakker lidt om at tage derned igen et par dage til sommer (i følge mine forældre er det en del billigere end Lalandia, selvom mine forældre har betalt for 3 færgebilletter......)

Her er lidt billeder fra badelandet (hvor jeg prøvede alle de tre 'store' rutsjebaner (men turboen skal jeg ALDRIG i igen!)):




MED vand


UDEN vand


Oliver

Og lidt billeder fra junglelandet:




Min store Oliver har rykket sig SÅ meget motorisk og modighedsmæssigt i denne uge, og han harvirkeligt nydt det ;) Min 'lille' Mathias har som altid været modig og bare sprunget ud i tingene. Skøn uge med drengene <3






4 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...