søndag den 9. februar 2014

Fødselsdag #3

Jeg føler mig overvældet og lykkelig! Jeg havde den skønneste aften i går! Min familie og min bedste veninde (samt min brors svigerfamilie) fejrede mig (og min bror) i går. Det var lækker mad, godt selskab og så havde jeg jo sørget for et stort kagebord, hvor der blev spist overraskende meget :)


Hindbærsnitter fra Blomsterberg, sukkerfrie romkugler (lavet af en rest sukkerfri kage), appelsincupcakes, gulerodscupcakes, brombærmuffins, cookies, chokoladekage og brownie-cheesecake med hindbærmouuse!!

På et tidspunkt måtte jeg fælde en lille tåre! Min store dreng fik hjælp af min svigerinde til at slå på sit glas, rejste sig stolt op (og så svigtede modet lidt) og hviskede så "tillykke mor". Det var bare SÅ sødt og omsorgsfuldt, at jeg faktisk også sidder med lidt våde øjne, mens jeg skriver det :)

Alt i alt en SKØN fest :)

6 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare dejligt. Stort tillykke til jer begge to. Gætter på I er tvillinger. Er selv enægget tvilling og min søster har bloggen snoretoppen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. STORT tillykke med fødselsdagen :0)
    Lyder som om det har været en skøn dag(e)..
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) det har været nogle skønne dage. Knus

      Slet
  3. Stort tillykke til Jer begge. Tja, det lyder da utroligt sært, at der var god omsætning på det kagebord (ironi KAN forekomme :o)

    Og hvor er det bare STORT af din søn...det kræver altså også mod, og især når han ikke er ældre. FLOT!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jo skønt med kage, og endne mere skønt med mere kage :D Jeg er også stadig rørt og MEGET stolt af min dejlige dreng :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...