lørdag den 1. februar 2014

Heldige mig #2

Jeg føler mig heldig! Igen i dag! Manden har været på job, så jeg tog børnene med i bussen og besøgte mine bedsteforældre, som bor i den modsatte ende af byen. Ungerne ELSKER at køre i bus, og vi savnede olderne, så totalt win-win :) Oliver fik hurtigt hevet oldemor med ud og bygge hele 3 snemænd, og så fik han en tur på min mors gamle gyngehest :)


og så kom vi til at snakke om en gammel gyngestol (som jeg håbede at få fingre i), som de desværre havde givet væk for mange år siden. Jeg vil nemlig meget gerne have en gynge/længestol ovre til min nye lampe, og lige pludselig tilbød mine bedsteforældre mig, at jeg kunne få en lænestol af dem! Det var min oldefars, men han nåede vist aldrig rigtig at bruge den (og jeg kan ikke huske nogen af mine oldeforældre...). Så den fik jeg lige med hjem, og den står nu i mit lille læsehjørne :)


Og så har jeg jo faktisk endelig fået resultatet fra min eksamen! Og jeg er super tilfreds med mit 7tal - havde jo kun læst en brøkdel af pensum :)

Nu sidder vi og ser Danmarks Indsamlingen, hvor min direktør Jens sidder i de kendtes Call Center og et par andre kollegaer også hjælper til, så på mandag kommer snakken helt sikkert til at gå om HVEM der er den største linselus ;) ser du også med?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...