lørdag den 15. februar 2014

Hygge-lørdag

I dag har bare været en hyggedag, hvor vi har leget med perler, modellervoks og puslespil. Vi nåede også at cykle over til mine forældre, og det var Olivers første lange tur på cyklen. Der er ca 3 km hver vej, og det gik ok, pånær op af bakkerne. Hjemme igen bagte jeg franskbrød, stenalderbrød og frøsnappere. MUMS!


Jeg har også fået syet videre på en masse projekter, og mine bøtte med knappenåle er fuld igen, så i morgen kan jeg igen 'nåle' videre på mine syprojekter :) jeg har også malet to skotøjsæsker til to bestilte sangskjulere - jeg var heldig at få tomme æsker hos en lokal skobutik i går:



4 kommentarer:

  1. Sikke en effektiv hygge-dag! Jeg beundrer jer, der når så meget. Jeg aner ikke, hvor mine timer bliver af...men god inspiration!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også tiden bare løber af sted, men får da taget mig sammen til noget kreativt :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...