tirsdag den 25. februar 2014

Mangler tid

Ihh, hvor tiden altså bare flyver afsted for tiden! Synes slet ikke jeg når en brøkdel af det jeg gerne vil - men jeg/vi har nok også gang i lidt for mange projekter for tiden! Vi er i gang med at male og istandsætte begge børneværelser og vores stue, og derfor skal der bl.a. også syes nogle puder til begge drenge. Oven i det, så er det jo fastelavn på søndag/mandag, og der mangler jeg sørme lige to kostumer (begynder at blive bare lidt presset/stresset....) Jeg er også så heldig at have fået en håndfuld bestillinger på barnevognspuder og trip trap hynder, og jeg er virkelig taknemmelig, men lige nu er tiden lidt presset. Og i morgen skal jeg i gang med nogle kageforberedelser, for på lørdag kommer mine veninder og fejre mig til frokost og kagebord :)

Lidt er dog blevet færdigt i sidste uge, nemlig to sæt hynder til trip trap stolen.


Jeg håber snart at få tid til:

  • Jeg ville rigtig gerne have deltaget i "Sy til mig selv", men stoffet ligger stadig bare, og jeg mangler stadig at finde ud af om det skal være en kjole eller en bluse.
  • At komme i gang med MIT store turkise patchworktæppe (men først skal jeg blive færdig med det store lilla tæppe til min veninde)
  • Få lavet mønster til hynde til Babydan højstolen
  • Har masser af ideer til børne/babytøj, som jeg gerne vil afprøve
Og så lige en smuk solopgang i morges:



I aften står den på håndboldkamp (det der motion skulle vist være sundt :)), men i morgen håber jeg på at nå lidt sy-tid, når kage-klargøringen er klaret :) Mangler du også tid til at nå alt det du gerne vil? :o)

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...