søndag den 16. februar 2014

Søndags-sysler

Når manden er på arbejde i weekenden, er det altid lidt begrænset, hvor meget kreativt jeg kan nå. Sådan en søndag har det været, men jeg har faktisk nået en del. Jeg har leget med trylledej, men drengene gad det ikke rigtig, men jeg kom et stort skridt videre med en af mine sangskjulere. Jeg har også fået syet lidt, og en enkelt ting er blevet færdig. Det er en strop til trip trap stolen:


Eftersom portvin ikke kan holde sig længe, har jeg allerede nu lavet årets portion af gløgg ekstrakt


Og så har jeg udstanset en del af de 420 små hjerter, som skal bruges til en masse kort


Hvad har du brugt din søndag på?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...