tirsdag den 11. februar 2014

Tilbage til hverdagen

Al fødselsdagsfejringen er slut og nu er det tilbage til hverdagen, og dermed også mere tid til symaskinen. Bunken med klippede projekter er vokset, så nu skal der altså nogle projekter igennem symaskinen :)


Først blev en undertrøje til Oliver færdig. Den er lidt for stor, men der skal helt sikkert syes flere :)


Han er små-sur og ser derfor lidt betuttet ud her :)


En kop af en af mine yndlingsteer i et af mine fine nye krus - i love it :)


Jeg var lige en tur i Stof2000, og jeg kunne ikke lade dette jersey ligge. Min tanke var bluser til drengene, men nu tænker jeg ranglan-bluse til mig selv :) kender du et godt mønster, så smid en kommentar eller en mail :) tak :)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...