søndag den 23. februar 2014

Ugens gang

Hold op denne uge har budt på mange nye mennesker og oplevelser, og den ene dag har bare taget den anden. Det er hovedsagelig arbejdsmæssigt at der er sket så meget, og herhjemme har hverdagen bare taget tid.

Ugen begyndte med en gigant stor mobilregning (mit arbejde betaler....), og den var altså astronomisk høj. Jeg har haft betalt mobil i knap 6 år, så jeg har ingen ide om hvor meget jeg bruger. Når regningen er STOR ryger den til vores koncerndirektør, som så viste den til min chef, som så spurgte mig... Det viste sig så at jeg har et abonnement UDEN data!!! Og derfor betalte jeg (eller mit arbejde betalte til sig selv....) 8kr/MB og det er sgu dyrt! Men nu er der styr på det, og den lille klump i maven forsvandt med det samme..

Mandag var også dagen, hvor jeg fik ny chef. Før var jeg/min gruppe direkte under vores CFO (finans direktør), men nu er der kommet en chef ind imellem. Han virker super god, og flere af mine kollegaer kender ham og siger kun godt om ham. Torsdag fik vi så at vide, at min CFO skifter job og vi derfor skal have ny CFO. Så den kommende tid bliver spændende (og nok lidt hektisk med to nye chefer).

Herhjemme er vi i gang med at male drengenes værelser, og i løbet af ugen skal vi i gang med stuen (hey! Et rim - det må være fordi jeg lige har læst Halfdans ABC for Oliver :))

Dog har jeg fået syet lidt, i går kom en håndboldveninde forbi efter denne barnevognspude:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...