søndag den 16. marts 2014

En hyggelig weekend

Den forgangne uge har været præget af meget arbejde, og også en del forberedelse. I går holdt vi nemlig polterabend for min kusine hjemme hos mig :) efter en lækker frokost og en gaveleg, pyntede vi cupcakes med frosting, glimmer og diverse pynt.



Senere bowlede vi, og så tog vi masser af sushi med hjem. Jeg har levet af sushi i dag og min madpakke i morgen er også sushi ;)



I den kommende uge skal jeg have færdiggjort en masse bestillinger, og så fylder min søn Oliver 5 år næste mandag, så der er både nogle gaver, som skal klares, og noget kage-forberedelse til to dages fødselsdagsfejring :)

Hvad har du af planer den kommende uge? :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...