lørdag den 1. marts 2014

Endnu en fødselsdag

I dag har 7 gode og dejlige veninder fejret mig. Jeg lavede frokost og selvfølgelig kager;) Det er jo fastelavn i morgen, og da jeg har været så heldig at få en pakke marcipan og en pakke nougat fra Odense Marcipan, har jeg lavet min mormors fastelavnsboller med marcipan og Odense's fastelavnskage med nougat. Og så blev det også til tre forskellige macarons :)


Fastelavnskagen er stukket ud med en rund udstikker og pyntet med lidt glasur, glimmer og fondant-serpentiner. Fastelavnsbollerne er pyntet med glasur og farvet perlesukker.

Selve makronerne er lavet ud fra Chocolat's opskrift, mens fyldet er fra en bog, og fra toppen og ned er fyldet: saltkaramel, lavendel og passionsfrugt.

Har du fået nogle lækkerier i dag? :)

Indlægget er sponsoreret af Odense Marcipan

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...