tirsdag den 4. marts 2014

Læsehesten og syersken

Jeg elsker at læse, men oftest bliver det kun i toget til og fra arbejde. Men i går var jeg så tæt på at blive færdige med min bog, at jeg blev nødt til at læse den færdig hjemme i sofaen. Jeg har fundet denne bog via Henriette, og jeg har fluks reserveret flere bøger af samme forfatter, for denne bog er altså bare god!


Inden jeg læste, var min dejlige mand så sød at fylde to barnevognspuder for mig, så dem fik jeg lige syet færdig også.


Vi er snart færdige med at male værelser og stuen, så jeg har også brugt lidt tid på at få møbler og nips på plads. Forhåbentlig bliver vi helt færdige i løbet af weekenden, så jeg kan vise billeder og sådan, indtil videre er jeg super tilfreds :)

2 kommentarer:

  1. Jeg imponeres gang på gang over dit energi niveau. Hold op hvor får du meget fra hånden. Herhjemme går vi kolde kl 20 og når intet mere derefter. Kunne da godt bruge lidt af din energi :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - Jeg tvivler på jeg har mere energi end andre, men når jeg først kommer i gang om aftenen, så er det svært at stoppe (så jeg kommer ALTID for sent i seng, så om morgenen er der minus på energikontoen :( )

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...