søndag den 9. marts 2014

Vi med hus og have

Denne weekend står (og har bare stået) i familien og hjemmets tegn. Vejret er jo skønt, så vi (her mener jeg manden) har gjort haven forårsklar, så vi nu kan bruge havemøblerne igen. Vinduerne er blevet pudset, og manden har (endelig) fået malet det sidste på Mathias's værelse og i stuen, og nu er han i gang med at samle den lille rumdeler vi var ude og købe i går. I går spiste vi burgere og pomfritter i solen, SÅ hyggeligt :)


Lidt kreativt er det også blevet til - nemlig en babyhjelm til min kusines dreng samt et kort til min (anden) kusines mand, som fejrede sin 40 års fødselsdag i går. Han er VILD med cykling, så 0'et i hans kort blev et cykelhjul.

Og så har vi da også brugt en del af weekenden på at sidde i kø hos SKAT, min mand er glad og jeg venter stadig på at komme ind og tjekke min (men den bør altså være positiv med et fuldt udnyttet håndværkerfradrag :))

2 kommentarer:

  1. Ja weekenden har virkelig været dejligt med det skønne vejr. Jeg har også tilbragt den i familiens tegn og ikke mindst udenfor i det dejlige forårsvejr.

    Glæder mig til at se dig, hvilken dag var det nu lige, du kom til Århus?

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt :) det er i morgen - har også sendt en besked til dig på Facebook :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...