mandag den 31. marts 2014

Weekendens krea-sysler

I tirsdags havde jeg en skøn fridag, hvor jeg fik styr på en masse af mine syprojekter. Jeg fik ikke syet så meget, men jeg fik klippet og 'nålet', og så kunne jeg onsdag tage ud og få købt de materialer jeg manglede. Det blev bl.a. til denne portion stoffer:


Jeg fik syet barnevognspude og frugtposer i stjernestofferne og pyntet med navnet i strygestof:


Mathias skal i børnehave i løbet af sommeren, så jeg skal (snart) have syet en frugtpose til ham, og det kunne sagtens blive en af disse, som er friske, og skønne med det sorte glimmer strygestof :)

Det blev også til en omgang nøglesnore og hagesmække til en veninde fra håndbold:



Og så blev jeg ENDELIG færdig med det lilla patchworktæppe til min gode veninde. Jeg har tidligere syet et i samme stoffer, så dette har været længe undervejs, for lapperne blev klippet samtidig.


I aften skal jeg ind til KBH og spise sammen med Camilla, og i morgen står den igen på en håndboldkamp, så symaskinen holder et par tiltrængte fridage - men det kribler i fingrene for at komme videre med de mange projekter, som ligger klar. Faktisk skal jeg i gang med endnu et tæppe, som min veninde har bestilt til næste lørdag, så jeg har bare en lille smule travlt :D Men med min nye skæreplade, lineal og skærekniv går det jo som en leg, når lapperne skal laves :) Yeah, jeg er i hopla :P God mandag til jer alle :)

4 kommentarer:

  1. Det har da virkeligt været en kreativ dag :) Dejligt at mærke man nogle gange får noget fra hånden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har været dejligt at få færdiggjort nogle af tingene :)

      Slet
  2. Halløjsovs hvor du er effektiv! Fine fine sager :-) Skønt når man får færdiggjort en masse gode ting.

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...