onsdag den 9. april 2014

Dagene flyver

Hold op, hvor dagene bare flyver forbi i øjeblikket.. Der er heldigvis blevet lidt mindre travlt på arbejdet, så nu når jeg også hjem og hygger lidt med børnene om eftermiddagen. Efter jeg læste denne artikel hos VORES BØRN, blev jeg klar over hvorfor mine drenge har svært ved at sidde stille og koncentrere sig om én ting i længere tid - jeg fiser jo rundt hele tiden! Jeg sidder selv sjældent stille, fordi jeg lige skal dit og dat... I går eftermiddags satte jeg mig ved spisebordet og klippede nogle ting i strygestof, imens sad drengene og spillede ipad og klippede i lidt pap. Det var SÅ hyggeligt! Det skal helt sikkert gentages, og så må jeg vente med at fise rundt til, når de sover :)

Den ene omgang strygestof blev brugt på denne frugtpose til en pige nede i drengenes institution:

  
Fordelen ved at være i gang med MANGE projekter på én gang, er at lige pludselig bliver man færdig med MANGE ting på én gang :) Og det er sket for mig, den sidste uges tid:


Jeg har lavet en ny portion savlesmække, da jeg synes det er skønt at have nogle liggende til 'akutte' gaver :) Og denne gang gik det som en leg med trykknapperne, for jeg har endelig købt en Prym tang :)


Barnevognspude i noget af det skønne, nye poplin fra Stof2000 samt hynder til både trip Trap stolen og Ikea stolen i det klassiske Big Star Poplin også fra Stof2000.


Endnu flere stjerner fra Stof2000 :) Her er det en solskærm til barnevognen og en cafepusletaske/toilettaske :) 

I aften skal jeg lige sy den sidste pyntestikning på tæppet til min veninde, så hun kan få det med til Århus på lørdag. Måske jeg også snart skulle komme i gang med min kjole, hvis den skal blive klar til brylluppet påskelørdag ? :) 

6 kommentarer:

  1. Sikke en masse fine ting. Og ja der er fordele ved at lave mange ting på en gang - men også ulemper :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og ja, der er også ulemper :) Kh Pia

      Slet
  2. For pokker hvor er du produktiv :-) Flotte ting!

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt følge dig i at ungerne kan mærke når mor har travlt. Efter jeg er blevet syg har jeg fået en datter der rent faktisk gerne bare vil sidde og putte og holde i hånd.
    Er dog stadig imponeret over alt det du når :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå, så kan I rigtig hygge jer og putte :) Tak, glæder mig også til snart at holde lidt fri fra symaskinen og klippe lidt i pap og sådan :) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...