mandag den 28. april 2014

Heldige mig #3

Det der held falder lidt i klumper, men jeg brokker mig ikke :)

For en del uger siden vandt jeg en Give Away hos Bianca, men der har været problemer med leveringen (en manglende postseddel, uhjælpsomme postmedarbejdere, men hjælpsomme Bianca og Knorr), og endelig skal vi til at smovse os i SOVS :)


Derudover har jeg faktisk også været heldig på mit arbejde, for jeg har vundet to VIP-billetter til 1. semifinale i Eurovision d. 6. maj. Hvad billetterne indebærer andet end rigtig gode pladser og forplejning ved jeg ikke, men jeg er sikker på det bliver en super fantastisk oplevelse :)


Og så er jeg i dialog med min chef om at gå ned i tid ved at bruge mine resterende 6 ugers barselsdagpenge. For manden min er nemlig kommet ind på SOSU-assistent-uddannelsen til august, og når han skal i praktik på hospital til november, vil det passe perfekt med lidt færre arbejdstimer til mig! Jeg føler mig usandsynlig heldig med en chef, som vil sætte sig ind i det og kæmpe for mig!

2 kommentarer:

  1. Åhhhh hvor er du heldig især billetterne tror jeg bliver en kanon oplevelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk fik jeg i går besked om at jeg ikke bare har vundet 2, men hele 4 billetter :) Så heldet er stadig med mig :) Kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...