mandag den 28. april 2014

Oprydning og syning

På mit syværelse (aka gæsteværelset, som sjældent får gæster...) har jeg før haft en lille reol med 4 rum i, og det var ikke rigtig nok, for både mine reol og lænestolen i stuen så ofte således ud:



Men lige inden påske faldt jeg over en reol til 50 kr. i en Facebook gruppe, og den passede perfekt i bredden, så nu ser der således ud:


Gardinet ser lidt spøjst ud, men vi fik jo nye vinduer (og lige her et større vindue end før) i november, og jeg har endnu ikke fået bestilt stof til de nye gardiner....

Det har selvfølgelig også hjulpet, at jeg rent faktisk har fået syet noget af alt det stof, som lå på stolen (og resten er nu gemt væk i skabet :)).




Nederst er mit første tæppe til en kravlegård, og det er blevet super godt modtaget på Sydsjælland. Jeg skal snart i gang med endnu et i kombinationen lilla og mint - det bliver bare så godt :)

3 kommentarer:

  1. Skønt med orden i sagerne og færdigsyning af div. projekter - der ser fint og overskueligt ud nu! Vores gæsteværelse fungerer også mest som syværelse...og aflastning og alt muligt andet. Det ser helt tosset ud lige nu! Argh! Håber snart af få styr på det hele derinde....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dejligt med lidt oprydning :) Dog den del af værelset man ikke ser, består af en sovesofa fuld af hobbyskum og sække med krøyerkugler samt mit strygebræt fuld af stofbunker :) Hehe, godt man bare kan lukke døren derindtil :) God weekend. kh Pia

      Slet
    2. Ha ha ha ;-) Du har så evigt ret! Lige over mht. de gode weekendønsker! KH L

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...