fredag den 18. april 2014

Pip

Her er et lille påskepip fra mig.

I går brugte jeg min første feriedag på at sy, min mand var nemlig så skøn at slæbe ungerne i legeland for at give mig tid til at sy min kjole til morgendagens bryllup. Jeg fik syet kjolen, men den klæder mig slet ikke! Den fremhæver bare min topmave, og eftersom jeg ikke er gravid har jeg ikke lyst til at fremhæve maven! Derfor ender jeg i morgen i min skønne lækre lyse blå kjole, som jeg dog har brugt flere gange før, men den klæder mig og jeg føler mig godt tilpas i den, så win-win ;)

Jeg har sendt en lille påskehilsen til Århus, bare fordi jeg ved min veninde Trine og hendes kæreste vil ELSKE denne påskete lige så meget som jeg gør ;)


Jeg har også fået syet barnedåbsgaven til i morgen, og så nu mangler jeg bare neglelak på hænderne og så er jeg vist så godt som klar til at fejre min kusine, hendes mand og søn <3





2 kommentarer:

  1. Ærgerligt med kjolen - men kender det godt.
    Det kan godt være noget svært, at vurdere udfra et mønster.....
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lidt ærgerligt - overvejer at vise den frem i et indlæg, men glemmer at få taget et billede i dagslys.. Håber og tror på at jeg kan gøre det bedre til efteråret, hvor min bror skal giftes :) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...