søndag den 13. april 2014

Varme lilla ugler

Den sidste uges tid har jeg syet med lilla tråd og det er det fine poplin med ugler fra stof2000. Og det er blevet til ikke mindre end 3 sengerande og et sæt baby sengetøj. Det er første gang jeg syer sengetøj, og nu fortryder jeg, at jeg ikke gjorde det til mine egne børn...



Jeg spillede håndboldkamp i formiddags, og vi var ikke så mange spillere, så for første gang i LAAAANG tid spillede jeg alle 60 min, så mine ben er godt trætte. Så nu har jeg smækket benenen op på sofabordet, og slapper af med lidt let syning i hånden, samtidig med jeg brokker mig over tv-udbudet her til aften - det er jo vildt kedeligt! hmm....


Jeg må snart vise billeder fra vores 'nye' stue, her er lige en af væggene med to familiebilleder samt lysestager fra bornholmske Pernille Bülow.


Jeg har forkælet mig selv med påskete fra Østerlandsk Thehus (en af mine yndlingste-pushere :)) Summerbird chokoladen kom med posten forleden og er en lille påskehilsen fra min chef - I like :)

God søndag aften! Her tælles der ned til onsdag eftermiddag, hvor ferien begynder hos os :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...