lørdag den 17. maj 2014

Catching up

Efter jeg har været syg, har jeg brugt rigtig meget tid på at catche up, både på arbejdet og herhjemme. Livet og hverdagen går jo videre, selvom jeg lige sov to-tre dage væk! Og en tre-dages weekend hjælper jo heldigvis rigtig meget, så nu er jeg ved at være med :)

Inden jeg gik i sygdomsdvale, nåede jeg at få syet hele 5 barnevognspuder:


Og så havde jeg tre gode veninder hjemme til krea-hygge, og det involverer jo ALTID kage :) 


//Chocolate mud cake bunde med choko-orange-mouse og orangestænger // hindbærcheesecake // Brownie m. nougat og marcipan // Citrontærte m. maregns

Jeg brugte mine små tærte- og springforme, så jeg halverede opskrifterne på både cheesecaken og citrontærten og fik to små af hver. Der er nu noget hyggeligt over 'små' kager, og mine kollegaer jublede da også over resterne dagen efter :)

Resten af denne forlængede weekend skal nydes med mand og drenge, og mon ikke jeg får lidt tid til at komme mere i bund med syprojekterne? Hvad skal du bruge weekenden på? :)

10 kommentarer:

  1. Kage skal der til;-) Wow en masseproduktion af barnevognspuder! De ser fine ud.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man må aldrig gå ned på kage :D Og jeg er så heldig at min mand fylder mine barnevognspuder :) Tak. Kh Pia

      Slet
  2. Lækkert med alle de barnevognspuder. Det er virkelig et flot resultat du tryller frem - hver gang :)

    SvarSlet
  3. Særdeles imponerende! Og så især oven på den omgang, du lige har været igennem - respekt, dame!

    SvarSlet
    Svar
    1. haha, tak Lilly - du gav mig lige et stort smil på læben ;)

      Slet
  4. Hej Pia
    Nu har jeg fået taget mig sammen og lavet et mønster og klippet stoffet ud til en barnevognspude efter din diy, og syndes også jeg hat læst herinde hvad du bruger som fyld, men kan ikke huske/finde det.
    De er rigtig søde alle sammen :)

    SvarSlet
  5. Hej Igen
    Ja nu skulle jeg så igang med at sy, og læste derfor syvejledningen og fandt ud af det er krøyerkugler der er fyld :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og godt du fik fundet svaret :) Håber syningen er gået godt? vh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...