onsdag den 21. maj 2014

Færdig!

Lige som alle andre virksomheder, skal min arbejdsplads også hele tiden øge produktiviteten og udvide arbejdsområder, så i øjeblikket er der masser af ting, som jeg skal regne på, og da jeg stadig har et par hængepartier efter mine sygedage, kæmper jeg hver dag med at komme bare et lille stykke nærmere bunden af bunken - skal jo helst være i bund, når jeg i næste uge går på ferie :)

Derhjemme har jeg også stadig en bunke syprojekter, som gerne skulle færdiggøres og sendes afsted. Men det gode vejr trækker mig ud i haven med en bog, så jeg kan nyde synet af drengene, som enes (lige indtil de bliver uvenner over en eller anden bagatel...). Men jeg er kommet et godt stykke ned i bunken, især fordi manden tog drengene med på en køretur (efter is) i søndags, så fik jeg lige lidt alenetid :) Så disse ting er FÆRDIGE :)


Slange til tremmesengen i grå/sorte nuancer


Sengerand med matchende sengetøj og en håndfuld savlesmække


Solskærme til barnevognen/klapvognen


Og så en 'klassiker' - sengerand i sort med stjerner.


Sengerand med både store og små stjerner


Trip Trap hynde i lækkert cirkus-poplin fra Stof2000


Sengerand til JUNO sengen

Efter at have læst Annas indlæg i sidste uge, prøver jeg at blive bedre til at kommentere rundt om i Blogland. Har du læst indlægget, og er det med kommentarer noget DU tænker over?

I aften skal jeg ud og lyve med et år ældre :) Meget atypisk for kvinder, tænker jeg, eller hvad tænker du? Jeg skal nemlig ud og spille håndbold med vores old girls, som altså ikke så gamle (eller det er en god blanding), og mange af dem har jeg spillet med før, og de er bare så søde og skønne at spille med. Og 2x 20 minutter tror jeg lige min kondi kan klare.. hehe... Skal du nyde det skønne vejr, eller har du mere aktive planer for i dag/aften?

25 kommentarer:

  1. Hold da op. Endnu engang imponerer du mig. Super fine ting, som da kun kan bringe glæde.
    Kender godt det med kommentarerne. For ja det betyder faktisk noget. Er selv blevet bedre til det, men man kan altid blive bedre.
    Her står aftenen på grill hygge i det dejlige vejr. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bianca. Jeg elsker også kommentarer, men glemmer selv lidt at ligge nogen hos jer andre, men det prøver jeg nu at blive bedre til :) Håber I havde en dejlig grill aften :)

      Slet
  2. Hvor har du været flittig! Og med virkelig flotte resultater :) Jeg forsøger altid at lægge kommentarer, hvis der er tid og overskud - man ved jo, hvor meget det betyder... Men det er bestemt ikke dårligt med en påmindelse om det. Dog plejer blogland jo at blive lidt affolket om sommeren, når sommeren lokker, så vi må se, hvor længe det holder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte. Du har ret, solen og ferien trækker folk væk, men håber da at folk kommer tilbage :)

      Slet
  3. Super fine ting Pia, endnu engang.
    Ja jeg læste godt hendes indlæg, og jeg synes det var et rigtig fint opråb om at få folk til at kommentere lidt oftere. Jeg prøver i hvertfald at gøre mit til, fordi jeg ved hvor meget det betyder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena.. Ja, det er et super godt opråb om hvor vigtige kommentarerne egentlig er (jeg savner i hvert fald lidt kommentarer indimellem)

      Slet
  4. Det er bare så fine ting du laver :-)

    SvarSlet
  5. Hold da op for en masse lækkerier du fik færdiggjort i søndags :-) Skal altså også have syet en slange til Hjaltes weekendseng :-) Jeg har altid kommenteret der hvor jeg har lyst til dette og hvis humøret er til det, og det vil ikke ændre sig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sanne. Det der tager længst tid med slangen er at klippe alle stykkerne, synes jeg :)

      Slet
  6. Det er simpelthen imponerende med alt det du når! Og så er det hele bare så pokkers flot :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - blev faktisk også selv lidt overrasket over hvor meget jeg har nået :)

      Slet
  7. Sikke lækre ting. Hold nu op altså!
    - elsker slangen i de grå/sorte farver. Så lækker!

    Ift. at kommentere, så pudser jeg glorien (kan du se hvor den stråler) for jeg kommenterer en del - ikke altid - men en del. Både fordi jeg bliver så begejstret, nysgerrig og inspireret når jeg kommer rundt i Blogville, men også fordi jeg gerne vil anerkende blogindlægget. Jeg skal dog være den første til at indrømme, at hvis bloggeren konsekvent ikke svarer kommentarerne, så dykker lysten hos mig - fordi det også er dialogen jeg synes der gør Blogville dynamisk og inspirerende. Samspillet.

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK :) Begge mine drenge spurgte også om slangen var til dem, så måske jeg skal sy en til dem? :)
      Jeg har ikke selv tænkt så meget over, hvad det betyder for bloggeren, men jeg vil klart blive bedre til at anerkende indlæg med nogle kommentarer - og helt enig med den manglende respons :)

      Slet
  8. Superdejlige ting - som vanligt - fra din hånd/symaskine. Dejlige mønstre og stoffer du får valgt. Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at vide, om du har nogle mål/en vejledning til dine solskærme til barnevogne? For jeg har en veninde, der er liiiiiige ved at skulle til at spytte lillepigen ud, inde fra hendes mave - og sådan en solskærm vil være helt perfekt her til sommeren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Send mig en mail på p.lindehpej@gmail.com så smider jeg en tegning med mål og sådan afsted til dig :)

      Slet
    2. Har da fået skrevet min mail forkert:( p.lindehoej@gmail.com er den rigtige

      Slet
    3. Tusinde tak - mail er sendt :o)

      Slet
  9. Sikke meget du har fået lavet! Imponerende! Og lækre ting!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Bliver også selv lidt overrasket nogle gange, når det går op for mig hvor meget jeg egentlig har nået :)

      Slet
  10. Svar
    1. Den koster 300 kr. - har pt en pink liggende derhjemme, den kan du se her: http://kreativepips.blogspot.dk/2014/01/slange.html

      Slet
  11. Hold da op hvor har du nået meget! Hvordan fungerer de der solskærme?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan vist bedst se det her: http://kreativepips.blogspot.dk/2013/05/det-var-vist-pa-tide.html I den ene ende er der en løbegang med en elastik med clips i hver ende, som sættes på kalechen. I den anden ende er en knap og knaphulselastik som kan komme rundt om styret. Giver det mening (evt. sammen med billedet i linket)? :) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...