fredag den 9. maj 2014

Life is a rollercoaster.....

Eller højt at flyve, dybt at falde... Der er masser af ordsprog som dækker over livets op- og nedture. Og ovenpå mit GLADE indlæg, hvor jeg jo nævnte at også denne uge vil byde på masser af gode oplevelser, er det svært at fortælle den nedslående virkeligheden, meeen har man først sagt A, må man også sige B (hold op, hvor jeg ryster ordsprogene ud af ærmerne, hehe)


  • Jeg havde 4 VIP billetter til 1. semifinale i EUROVISION
men endte med at gå glip af det (men manden sagde det var god mad i VIP-området og et rigtig flot scene-setup/show)


  • Jeg er totalt udhvilet
men jeg har stort set også sovet fra mandag aften til torsdag morgen, og jeg gik derfor også glip af min fridag ved symaskinen


  • Jeg har nu prøvet penicillin for første gang
men hold op hvor er det dyrt og hold op hvor gør nyrebækkenbetændelse altså bare NAS....


  • Jeg har fået købt en masse lækre stoffer hjem, 
men hvor er tiden til at sy det?


  • Jeg har købt billige, men gode lynlåse på Etsy og det tog kun 4 dage at komme helt ovre fra USA
så hvorfor kan det tage OVER en uge at sende noget stof på tværs af DK? I wonder....


  • Jeg har weekend og den skal bare nydes med mand og drengene
men også lidt ved symaskinen :)

6 kommentarer:

  1. Årh nyrebækkenbetændelse ... din ynkelige skabning, det er da ondt! Vær du glad for at du kan tåle penicillin også selvom det er dyrt. Øv for alt det du er gået glip af og hurra for alt det du har i vente. Skidt med VIP-maden (han lyver sikkert) og nu er det jo kun fair at han så tryller lækker middag frem til dig, evt ude i byen?!? Ha en skøn weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var bare en øv uge, men han hentede da mad til os i weekenden :) Og så var der jo blomster søndag.. Mon ikke han giver mig lidt tid ved symaskinen i weekenden? :)

      Slet
  2. Hvor er det uretfærdigt:-( Rigtig god bedring.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var sørme ærgerligt...Tak, har det allerede meget bedre :) Kh Pia

      Slet
  3. Puha, ja, der er sgu nogle op- og nedture her i livet! :-/ Lyder som en fæl omgang - håber at du er helt oven på igen, Pia. Altid godt med noget søvn - hvis vi skal se lidt lyst på situationen ;-) KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er heldigvis ovenpå igen, og ja, jeg var HELT udhvilet og kedede mig fælt :) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...