fredag den 2. maj 2014

Sangskjulere 2014

Jeg har de sidste par måneder fået kreeret en håndfuld sangskjulere til konfirmationer rundt om i landet.

Først en sangskjuler til konfirmandens takkesang (jeg lavede faktisk også en fra storebroren for et par år siden :)) Her var ønsket at forældrene skulle slappe af på stranden:


Så en med håndbold fra bedsteforældrene:


Endnu en med håndbold, hvor konfirmanden har bolden og spiller mod ærkerivalerne:



Konfirmanden holder med Brøndby, så jeg har også fået nået at lave en med en fodboldbane:


Det tager rigtig lang tid at lave sådan en sangskjuler, for der er mange små detaljer som logoer der skal klippes, tøjet skal syes, skoene skal formes (fimoler) osv, så jeg har (desværre) måtte sige nej til en 3-4 sangskjulere - især fordi de spurgte med meget kort tidsfrist.

Nu er bestillingslisten for sangskjulere T-O-M! :) Og i morgen og søndag skal den stakkels forsømte symaskine i gang igen og jeg GLÆDER mig :) Men først skal jeg ud og shoppe stof, for Stof2000 har 25% på en stor del af deres mønstrede poplin, og man kan vel altid lige klemme endnu en meter stof i skabet/skuffen, ikk'?

Har du (kreative) planer for weekenden?

5 kommentarer:

  1. Hold nu op hvor er de bare super flotte! Vildt så flittig du er :-)

    SvarSlet
  2. RESPEKT! Er du da vimmer, hvor er de seje og totalt gennemførte! Kan godt forstå at du er populær på det område! Virkelig imponerende :-)

    SvarSlet
  3. Hej Pia. Det er ang en sangskjuler til min søn som skal konfirmeres i maj og er kæmpe brøndby fan. Vil du kontakte mig på 31714358

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...