fredag den 2. maj 2014

Skuba duba dab dab didi daj

En hel skøn uge fyld af glæde og dejlige oplevelser.. Og den næste uge byder på endnu flere :)

I sidste uge fik min kollega og jeg endelig påbegyndt vores træning i lokalet på arbejdet - og det var simpelthen så fedt. Vi lavede en masse gulvøvelser for mave og ryg, og de var noget anderledes end de ensformige øvelser vi altid har lavet til håndbold. Og efter begge de to træninger vi pt. har nået, har jeg droppet isen hjemme i fryseren og i stedet for spist en portion jordbær med mælk (og lidt sukker - jeg er ikke helt hellig :))


Lørdag var manden og jeg et smut på Bornholm for at fejre hans yngste fasters kobberbryllup. Vi fløj derover med denne lille 'legetøjsflyver'


Det var jo bare fantastisk vejr, så jeg havde en rigtig god udsigt under hele den 25 minutter lang flyvetur :)

Rønne havn - og med lidt meget god vilje kan jeg se kirken hvor jeg for knap 4 år siden blev gift.
Den er den lille hvide plet midt i billedet :)

Efter kobberbryllupsfrokosten blev vi forkælet og vartet godt op af en anden af mandens (5) fastre hjemme i deres have i Nyker. Det var simpelthen så hyggeligt at være sammen med noget af mandens familie igen, det er et helt år siden vi har være 'hjemme' på Bornholm, og vi håber lidt på at kunne finde en billigt sted at bo i uge 31 (hvis du kender nogle gode/billige steder at leje, må du meget gerne skrive det til mig :)), så ungerne også kan se familien igen (og omvendt).

Søndag gik det meste af dagen med håndbold, for mit hold var overraskende nok blevet nr.2, og vi skulle derfor ud og spille om oprykning! Yeah! Altså bare fra serie 2 til serie 1 (Der er ligaen, 3 divisioner, kvalifikationsrækken, og så kommer serie 1, så vi er bare på hyggeplan :)) Men det lykkedes sgu! 2 sejre og en oprykning blev fejret med koldskål i haven med familien.


I onsdags var jeg ude og spise god mad med min afdeling, og vi endte på en bar ved Kongens Nytorv for lige at få en farveløl, og så blev klokken lige 23 før vi kom derfra, så jeg var først hjemme over middag - behøver jeg nævne at hele kontoret var lidt trætte i går (og når nu begge chefer holdt fri, gik vi alle tidligt :))

I weekenden står den på krea-kage hygge med to veninder og min kusine, og det glæder jeg mig rigtig meget til. Tirsdag står den på Eurovision, hvor jeg har vundet ikke to men hele 4 billetter. Så nu lytter jeg en del til Basims sang (selvom jeg jo ikke kommer til at høre den på tirsdag...)


Glæden bobler bare inden i og jeg bliver bare nødt til at synge:

Skuba duba dab dab didi daj, I LOVE YOU

God fredag og rigtig god weekend :o)

Jeg er forresten begyndt at være lidt på Instagram (igen), og mit brugernavn er Pialindehoej


4 kommentarer:

  1. Uhm, jordbær er bare smagen af sommer.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Skønt indlæg hvor man kan mærke glæden helt på den anden side af skærmen :)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...