onsdag den 28. maj 2014

Solen skinner og symaskinen er rødglødende

Jeg nyder det gode vejr, og især i weekenden blev der hygget med håndboldholdet og 2 gode veninder. Men jeg har også fået syet en masse på min symaskine (fandt f.eks. lige ud af at der VAR en lynlåstrykfod, da jeg købte min Pfaff i december, så den er da blevet afprøvet :)).

Sengerand m. stjerner

Hagesmæk med de 7 små dværge

Sengerand med grønne tigre

I mandags var med mine kvindelige kollegaer på Amager Strand/Femøren, hvor vi begyndte med en picnic med lutter lækkerier - hjemmelavet pesto, laksesalat, brød og tærte. Og så den mest vidunderlige vesterhavsost - MUMS. 


Bagefter deltog vi i Ladywalk på enten 7 eller 12 km - jeg gik de 7 (og havde lettere ømme ben i går :))


I dag har jeg sådan en portion romkugler med på job, jeg går nemlig på ferie i dag, og det skal da fejres :)






6 kommentarer:

  1. Er altså ret begejstret for dine sengerande. Og hvis ikke det var fordi at jeg er vokset fra den slags, ville jeg helt sikkert have en ;o)
    Romkugler. Det kunne du altså ikke være bekendt. Nu skal jeg jo til bageren...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også selv ret vild med dem, men det er måske lidt for vildt at få et ekstra barn bare for at have en god grund til at lave en sengerand til os selv? :) uhhhh, de var gode, og der er endda nogen tilbage :) Mums

      Slet
  2. Lækre ting, du endnu engang har fået kreeret og lækkert med ferie, så kan jeg næsten regne ud, at du bl.a. Skal have tid ved symaskinen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena :) ja i dag har jeg siddet ved symaskinen, men om få timer kører vi sydpå til ren afslapning ;) kh Pia

      Slet
  3. Fine fine sager, du har lavet :)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...