mandag den 30. juni 2014

Buzzador #3 - Storytel

I den forgangne weekend har jeg syet en masse, men det er de samme ting som altid - dvs. hynder til Trip Trap stolen, sengerande og barnevognspuder. Det er derfor lidt kedeligt at vise de samme ting frem igen og igen, og samtidig er det jo rutinen der får tingene gennem maskinen.

Da jeg var yngre og min hobby hovedsaglig var pap- og papirklipperi, hørte jeg ofte lydbøger, først på bånd og siden på cd, men dengang var der ikke det store udvalg i cd'erne. Sidenhen er interessen drejet mere mod symaskinen, og så kan jeg ikke have en cd kørende samtidig. MEN - nu da jeg fik mulighed for at teste storytel, har det vist sig, at jeg sagtens kan høre historier på  mobilen, MENS jeg syer - det er sg* da win-win :) Jeg ELSKER nemlig bøger og historier, og de bliver oftest valgt fra i forhold til syningen.


Jeg klarede hele tilmeldingen via min Iphone, og det var både nemt og hurtigt, bare min mail og kortoplysninger. Og app'en er ret så nem, og den husker hvor man er kommet til i bogen. Den har også en sleep-funktion, hvor du kan sætte den til at slukke efter f.eks. 10 minutter.

I vinters fik jeg Sara Blædels 7. og 8. bog om Louise Rick og hendes veninde Camilla Lind, og derfor har jeg valgt at høre seriens 1. bog, nemlig Grønt støv. Jeg har læst den før, men det er en del år siden, og derfor vil jeg gerne lige læse op på serien, inden jeg skal læse de to nyeste (som jo slet ikke er nye mere), og så er jeg helt klar til jul, hvor bog nr. 9 udkommer :)
Hvis du har lyst til at lytte til denne bog eller en anden i serien HELT GRATIS, vil jeg meget gerne sende et link til dig. Du skal bare lægge en kommentar med din mailadresse samt nævne den bog du ønsker at lytte til.

2 kommentarer:

  1. Det er SÅ smart. Testede selv sidste år. Desværre synes jeg det er lidt dyrt når man kun kan nå at høre en bog om måneden, men konceptet er altså godt.

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...