fredag den 20. juni 2014

Life is a rollercoaster #2


Det går jo op og ned i livet, og her er lidt observationer fra de sidste par dage...
  • I går var det tid for den årlige lønsamtale, men der var absolut ingen jubel... :(

  • Vejret er skiftet fra sol til regn, men så bør der jo være mere tid indendørs (f.eks. ved symaskinen :))

  • Bankkontoen er i bund, men lageret af stof er helt i top (bare der også var lidt mere tid til at sy.....)
3x bomuld (sengerand+solskærm) + 3 jersey til tøj til børnene/veninders børn :)
(stof&stil, stof2000 og stofgiganten.dk)

2 chiffon'er øverst (fik så mange ideer på sommerferien) og 2 bomuld til sengerand
(http://www.rijstextiles.com/)

  • Inden kontoen var i bund, nåede jeg at købe lidt selv-forkælelse
Er VILD med Greys Hvide Verden :)



  • Stof2000 har udsalg, så jeg har bestilt 2 stoffer, så jeg forhåbentlig snart kan afprøve Fernanda buksedragte-mønstret som også lige røg med hjem forleden



  • I går var manden afsted til løb, og jeg var alene med ungerne. De opførte sig absolut ikke pænt, men da vi tog afsted til min håndboldkamp forvandlede de sig til englebørn <3



  • Min morfar fylder 69 år i dag, så når jeg har fri kl 14.30 skal jeg hjem og lægge sidste hånd på gaven. Den bliver lækker, mums - men det må I vente med at se til senere :)
Hvad fylder i dit liv for tiden?



8 kommentarer:

  1. DIN morfar fylder 69år!!!!!
    Shit mand Pia. Min bedstefar døde som 81årig og da var jeg 15....! *ha ha*
    Skønt at du stadig har ham tænker jeg. Jeg savner min hver dag.

    Glæder mig til at se hvad du får syet og en tom bankkonto det kender jeg alt for godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er SÅ skønt med en ung morfar :) Især også for mine børn :)

      Slet
  2. Sikke nogle lækre stoffer! Jeg kender godt det der med, at livet går op og ned. Især på det der med børn, der til tider har djævlehorn og andre gange englevinger.

    Jeg glæder mig til at se, hvad du får frembragt :-) Og god fødselsdag - siger som Libbie: Min far er 64! Haha

    SvarSlet
    Svar
    1. I går var børnene søde, og i dag det modsatte.. Men jeg elsker dem jo alligevel :)
      Min far er 57 år :P

      Slet
  3. Min far er 81 HA HA HA. Elsker at du skriver, at du liiige har bestilt 2 stoffer :-)
    Pyt med lønnen når bare vi kan skaffe billigt stof!

    SvarSlet
    Svar
    1. De to stoffer er udover dem, der er vist, for jeg kan først hente dem i denne uge :) Og ja billigt stof er jo sagen :)

      Slet
  4. Ja min far er 66år så jeg studseseede også lidt over den den unge morfar.. Nå pyt jeg er jo også gammel i forhold til dig...

    Jeg syntes pt ingen ting jeg når.. ikke engang indplus shopping til mig selv eller kreating...Håber på lidt mere overskud...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg når en masse, men føler mig stadig bagud, fordi der er SÅ mange ting jeg gerne lige vil lave :) Håber overskuddet snart er tilbage hos dig :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...