fredag den 4. juli 2014

BM14 #1 - præsentation

Efter en uges overvejelse har jeg nu tilmeldt mig Christines Boys Month 2014, og derfor vil jeg da lige præsentere mig selv og min blog :)

Min blog hedder Kreative Pips, fordi jeg altid har været kreativ. Det begyndte med papirklip/klisteri på SFO'en, gik over i syning i Fritidsklubben, og syningen tog så for alvor fat igen under min 2. barsel, hvor jeg også oprettede min blog. Pips er mit kælenavn fra håndbold, og det klingede bare lidt bedre end Pia :)

Derhjemme har jeg udover min mand, også vores to krudtugler: Oliver er fra marts 2009, og Mathias er fra september 2011. Derudover er der flere kommende babyer (en pige og en overraskelse) i vennekredsen, og så fik min kusine en lille dreng, Magnus, i november, så jeg kan vist lave noget til flere aldersgrupper :)

Mathias i homemade nattøj

Oliver med sine to Rasmus Klump puder samt et smølfe-patchwork tæppe

Mine ideer for hvad jeg kan lave og fremvise i juli (det bliver helt sikkert ikke alt, jeg når):

- Min fætter bliver snart 6 år, og han skal have en trøje med flyvemaskiner

- Mathias forelskede sig også i flyvemaskinerne, så han skal også have en bluse (han blir jo ALTID snydt, fordi han 'bare' arver tøj fra storebror)

- Olivers skuffe med tøj i 'næste str' (dvs str 116) er TOM, så den vil jeg gerne i gang med at fylde op med både bukser og bluser

- Mathias skal begynde i børnehave d. 4/8, så der skal han til at have sin egen frugt med, så han behøver en frugtpose

- Jeg er i gang med et bestilt kravlegårdstæppe i  str. 100x100 i flotte blå farver

- Jeg har stadig en masse grå jersey med elge, som jo er tiltænkt min kusines dreng, og jeg har længe tænkt på at lave en heldragt

- Jeg skal også lave en sengehimmel med de flotteste grønne tigre fra Stof2000

- Et blåt ammepudebetræk er også på to do listen

10 kommentarer:

  1. Der bliver da tryk på symaskinen i varmen - spændende at se, hvad du får lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, tror absolut heller ikke jeg når det hele :)

      Slet
  2. Skønt nattøj, og model!
    - og dejlige Rasmus Klump puder! Vi har sengetøj fra min barndom i samme motiv :)
    Det lyder som en masse spændende projekter du har planer om. Glæder mig til at følge med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan faktisk ikke huske, hvor jeg har stoffet fra, men har nok købt det via Facebook :) Ja, projekter og ideer er der nok af, det kniber bare lidt med tiden :)

      Slet
  3. Din intro kunne være min :-) Sfo, klub og barsel med masser af syning og andre kreative ting. 2 drenge og fuld fart på syningen i 2. barsel samt blogstart :-) glæder mig til at se dine fine ting!

    SvarSlet
  4. Skønne drenge og mange spændende planer. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  5. Dejligt at du også deltager - bliver spændende at se din to-do-liste bliver realiseret :-) Hyggeligt med din præsentation :-) KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså ammepuden er da klippet, så... Men tror ikke jeg når det hele, for der kommer jo lige lidt andre projekter/ideer indimellem :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...