fredag den 11. juli 2014

BM14 #2 - sengerand

Jeg er godt i gang med en masse syprojekter, nogle til piger, andre til drenge. Og i min præsentation skrev jeg jo en liste med drengetingene, men jeg havde altså lige glemt denne sengerand :)

Den er ca. 420 cm lang og har lyslås, så betrækket kan tages af og vaskes. Derudover er der to lommer (15x20), hvor det er planen, at er der kan ligge sutter og andre småting :)


Det lyseblå stof med biler kan fåes flere steder, men jeg fandt det billigst hos www.stofogko.dk
Det ensfarvede er fra enten Stof2000 eller Stof & Stil (kan ikke lige huske det - besøger jo begge butikker OFTE :))

Jeg har heldigvis købt lidt ekstra af bilstoffet, så tror jeg bliver nødt til at sy lidt til mine egne drenge i stoffet. Er sikker på de er VILDE med det. Men faktisk har www.stofogko.dk fødselsdag, så der er 10% på alt frem til 20. juli.

Indlægget er IKKE sponsoreret, men jeg har selv fået en SUPER betjening af Flemming bag hjemmesiden, så derfor anbefaler jeg den :)

12 kommentarer:

  1. Ih hvor smart med lommerne!
    - og stoffet er super fint! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke :) vi har i hvert fald altid haft sutter over det hele :)

      Slet
  2. Ihh hvor er det en god idé at sy lommer i - godt tænkt Pia.
    Super flot som alt du laver!!!

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot! Og det er en vildt god idé med lommerne - rigtig praktisk.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Flot sengerand. God idé med lommerne - på første billede troede jeg det var gennemsigtige lommer til billeder, det kunne også ha' været en god idé ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia. Ja, det var da en god ide, det vil jeg da overveje til en anden gang :) kh Pia

      Slet
  5. Hvor er den flot. Og virkelig god idé med lommerne, så skal man ikke rode efter sutter midt om natten ;) Og til de større børn kan det jo også bruges til små bøger el.lign.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - vil også komme lommer på, hvis jeg en dag selv skal bruge en sengerand :)

      Slet
  6. Er netop ved at sy en sengerand - og din ide med lommer er bare super! Den bliver jeg nødt til at efterabe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, den vil jeg glæde mig til at se :) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...