lørdag den 12. juli 2014

BM14 #3 - ammepudebetræk

Så lykkedes det at få streget den første ting ud på min Boys Month liste :) Nemlig ammepudebetrækket. Det er syet i blå stjerne-bomuld fra Stof2000 med hjemmelavet piping og forskellige 'nulre'-snore. Betrækket passer til Vanilla-ammepuden.


Derudover har jeg også fået lavet et betræk til en sengerand, også i stjerner fra Stof2000 og hjemmelavet piping.

 

Sammen med to toilettasker, dukkesengetøj, solskærm, barnevognspude med Apple logoer og hagesmække i voksdug skal de to viste ting sendes af sted til en lille dreng, som gerne skulle komme i midten af august (så jeg er for én gangs skyld i GOD tid :))


I eftermiddags var mine bedsteforældre på besøg (vores vandhane drillede og min morfar er VVS'er :)), og derfor havde jeg bagt lidt kage fra Lykken er Chokolade.


Opskriften på Majas pistaciekager med hvid chokolade og jordbær, kan også findes lige her på hendes blog chocolat.dk

I morgen står den på leg med drengene og deres niece, når min bror og svigerinde kommer forbi, men mon ikke jeg får tid til lidt kreativt senere? Hvad bruger DU weekenden på/til?

10 kommentarer:

  1. Vildt hvad du får lavet! Og de der kager ser da bare for lækre ud 😄😄

    SvarSlet
  2. Ih hvor er du produktiv og sikke flotte ting du har fået lavet. Glæder mig til jeg bare får lidt tid ved symaskinen.

    SvarSlet
  3. Hold på en lækker ammepude - lækker detalje med nulre-dimser! Og matchende sengerand. I det hele taget en masse skønne sager fra din hånd - igen.
    Håber vandhanen er fikset og al den lækre kage spist! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv :o) Og ja vandhanen blev hurtigt fixet, og kagerne blev spist næsten lige så hurtigt, så de var en sikker succes :)

      Slet
  4. Fine fine sager fra din hånd som altid :-))) Ja, det stjernestof fra Stof2000 er SÅ flot og lækkert :-)))) De fine gaver må da bringe glæde :-) KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. tak :o) Jeg er også helt vild med de stjerner, og hvis ikke ungerne havde så meget sengetøj, havde jeg helt sikkert syet noget til dem i det :) kh P

      Slet
  5. Super flotte - og mange - sager! Det er en heldig baby :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) er også lidt ærgerlig over at jeg ikke syede sådan ting, dengang mine drenge var små :(

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...