tirsdag den 15. juli 2014

Buzzador #4 - BIC Soleil Bella

Hver mandag eftermiddag går jeg direkte fra min kontorstol og ned i kælderen under mit arbejde. Der er en lang hvid kælderagtig gang, og for enden af den gang er der et fint og godt fitnesslokale. Selvom regnen stod ned i stænger i går, var luften så varm i lokalet, at sveden silede ned af benene (måske det også er fordi min kondition ikke er så god, så det var hårdt på crosstraineren? Men svedte dét gjorde jeg i hvert fald :)) Efter crosstraineren blev det tid til gulvøvelser, begge mine to kollegaer har styr på yoga, gymnastik og pilates, så vi laver en masse blandede øvelser. De fleste er nye for mig, som jo altid har spillet håndbold.

Efter træningen sad jeg og pustede ud, og der så jeg mine ben: glatte, solbrune og svedige :) Me like :)



Jeg tester i øjeblikket BIC Soleil Bella engangsskrabere, og jeg er positivt overrasket. Jeg har i mange år brugt de dyrere Gillette, men vil helt klart overveje BIC fremover. De koster ca. 60kr for 3 styks, hvilket er næsten halv pris af de dyre. BIC har et bevægeligt hoved, 4 blade, og har også en fugtende og blødgørende stribe, og så rækker den til 10-15 barberinger :)

#sommerpral #bicsoleilbella #buzzador

2 kommentarer:

  1. Jeg fik 1 BIC skraber da jeg deltog i Femina kvindeløb. Den anden dag tog jeg den i brug og JA Pia de er sgu da super gode!! Tænkte også at næh nej nu gider jeg ikke bruge flere penge på Gillette

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre at du har samme oplevelse som mig, Libbie :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...