torsdag den 24. juli 2014

En fridag

I går holdt jeg en fridag fra arbejdet - der er nemlig stille og kun få på arbejde. Derudover var planen at jeg gerne ville komme lidt i bund med nogle af de MANGE bestillinger jeg har fået via min Facebook gruppe. Men ting tager bare længere tid end planlagt, og så er der jo vigtigere ting i livet, så da vi hentede børnene kørte vi en lille tur til fjorden, hvor ungerne plaskede i vand og bare nød vejret/solen/livet :)

Udsigten fra Klinten i Jyllinge

Drengene på slap line :)

Dagens fangst af sten

Inden badeturen nåede jeg dog at få syet en stak sengerande færdigt, og dem skal I da lige se

Den øverste er til vugge og dermed kortere end de andre
Det pink stof er fra stofogko.dk, mens det sorte er fra stof2000.

Mens manden og jeg så CSI og spiste choko-marcipan is i går aftes, fik jeg sat nåle i en masse kommende projekter. (jeg er simpelthen SÅ dårlig til 'bare' og se tv, jeg skal helst have noget i hænderne). Håber jeg kan nå at få nogle af tingene færdige, inden vi tager et par dage til Bornholm i næste uge. Forhåbentlig kan jeg rejse afsted i min nye bluse, som er syet fra overdelen fra Fernanda buksedragten (stof2000), men mangler lige de sidste syninger, før jeg kan vise den frem :)

Planen for min fridag var faktisk også at ordne badeværelset samt pudse vinduerne, men mon ikke jeg når det en anden dag? Det løber i hvert fald ingen vegne, vel? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...