mandag den 28. juli 2014

En SKØN weekend

I fredags afleverede jeg vores store dreng i Ystad, hvor farmor og fætter P kom og hentede Oliver. De sejlede sammen til Bornholm, hvor han nu har hygget hele weekenden med farmor, farfar, faster, onkel og to fætre. I går aftes ringede han og sagde godnat, og dér var han ked af det og savnede os. Det gav lige et stik i hjertet, at han sådan savnede os, men det er jo også første gang han er alene på Bornholm, men om 6 timer er vi også derovre :)


Mathias fik lov til at få en overnatning hos mine forældre, og så kunne manden og jeg bruge det Comwell gavekort, som jeg vandt for 1½ år siden :) Det var bare skønt med lidt alenetid manden og jeg <3

Vi hyggede os i spa'en (selvom vi ikke helt forstår alle de der mærkelige bade - hvorfor er der ikke vejledninger, så os almindelige mennesker forstår konceptet? (Det viste sig dog at to af tingene ikke virkede, og det ikke kun var os, som undrede os! :)), og om aftenen brugte vi et Bellevue gavekort vi fik sidste år af mine forældre. Vi valgte at spise på Vivaldi i Helsingør, og det var rigtig god mad :)


I går nåede jeg lige at få syet lidt, inden vi hentede Mathias hos mine forældre. Jeg fik færdiggjort to bluser ud fra Fernanda buksedragten (Stof2000), den ene er en testbluse til mig selv, og den passede fint, så nu kan jeg snart sætte saksen i andre lækre stoffer. Mens den anden er til min svigerinde - i september fik jeg en bunke stof af hende, og hun håbede jeg kunne sy en bluse af den meter silke/satin, og det lovede jeg hende så. Jeg har tænkt meget på hvordan jeg kunne gøre det, for der var ikke stof nok til både bluse og ærmer, men da jeg så købte Fernanda, passede det perfekt til stoffet.




I aften skal vi spise hos min svoger og svigerinde, og så kan jeg aflevere blusen og dermed komme af med 10 måneders dårlig samvittighed :)

2 kommentarer:

  1. Sikke meget du har fået nået Pia og super fine bluser, de klær dig godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena - har den blå bluse på i dag og dine musselmalede øreringe passer jo perfekt til :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...