tirsdag den 5. august 2014

Is

Har du fået nok af varmen? Eller nyder du bare at man så er 'nødt' til at spise is? :)



Vi købte i lørdags en ismaskine - det er en OBH 6616, som i foråret blev kåret som 'bedst i test' i TÆNK. Og da vi fik gæster søndag, var der rig mulighed for lige at teste et par opskrifter.


Chokoladeisen er frosset ned i min silikone-muffins form, og jeg synes det ser knaldgodt ud :)

Den hvide chokoladesorbet var blød og nem at kugle

Hindbærisen er med fløde, og skulle derfor have været oppe lidt før, så jeg kunne have kuglet den, men det ved jeg nu til næste gang :)

Nu jeg alligevel var i Imerco, blev jeg jo nødt til at spørge om status på Kählers jubilæumsvase. Ekspedienten fortalte, at alt var forudbestilt osv, hvilket også var hvad jeg forventede, for den var udsolgt fra flere hjemmesider allerede få dage efter den blev sat til salg (som forudbestilling). Øv, tænkte jeg og tog hjem. Derhjemme bladrede jeg lige ugens reklamer, og der på sidste side i Kop & Kandes katalog var den! Og jeg ringede straks ned i den lokale butik, og de havde 7 tilbage, så jeg fløj ud i bilen og kørte ned og købte den :) Jeg var tæt på at gå ned forbi Imerco og vise den frem, bare fordi ekspedienten var lige en tand for irriterende.... Men se lige hvor smuk den er <3 me like :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...