torsdag den 28. august 2014

Kort hygge

For en måneds tid siden brugte jeg en weekendformiddag sammen med drengene ved spisebordet, vi klippede, klistrede og hyggede. Dengang fik jeg gjort klar til en masse kort, men blev kun færdig med et par stykker


I går var jeg for første gang i denne uge hjemme til aftensmaden, og vi spiser gerne ved 17.30 tiden. Da vi så var færdige, foreslog jeg drengene at vi kunne finde tusser, klistermærker og papir frem, og så sad vi ellers og hyggede (mens manden læste lektier) og jeg kom lidt videre med min kort-produktion (synes det er dejligt at have nogen på lager, for så har jeg altid nogen til når min mor f.eks. spørger efter kort :)).

Vi er lige begyndt, så det rodder ikke så meget (endnu) :)

Orange kort m. Pickwick appelsinte

Pink/lyserøde kort med Pickwicks mango te

De små kort er perfekte til en lille blomsterhilsen, og derfor sætter jeg sjældent tekst på, da det begrænser brugen af kortet. Laver du kort? Så læg gerne en kommentar med link, for vil gerne have lidt ny inspiration - ender oftest med disse sommerfugle på trods af jeg har alverdens krimskrams til kort og flere bøger med teposefoldninger.

I aften skal manden løbe, så der er jeg alene med drengene et par timer omkring mad-tid. Min plan er at finde modellervoksen frem efter vi har spist, og så kan jeg igen få lavet lidt kort til min slunkne kort-kasse :) Og så nyder jeg at sidde og hygge med drengene, for de snakker jo i et væk om hvad de har oplevet i løbet af dagen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...