torsdag den 14. august 2014

Life is a rollercoaster #3

Det går jo op og ned i livet, og her er lidt observationer fra den sidste uges tid...

  • I sidste uge offentliggjorde mit arbejde at vi outsourcer 800 mand, og først dér slog det mig sådan rigtigt at en stor del af mine arbejdsopgaver nu falder bort - det gav mig lige seriøse negative tanker om min fremtid i firmaet (jeg har endnu ikke helt styr på hvad mine nye opgaver bliver, men lige nu har vi travlt med outsourcingen, så mon ikke der også snart kommer styr på mine nye opgaver? Det håber jeg i hvert fald!)
  • Samme dag gik det op for mig at den babynest jeg har syet til min veninde med termin på søndag, er alt for kort - øv med ekstra øv på :(
  • Min gravide Århus-veninde har meldt sin ankomst i Nordsjælland om et par uger - sidst vi sås var vist i marts, så glæder mig til at se hende igen (nu med smuk mave).
  • Jeg har lige booket en forlænget weekend i lejlighed i Berlin med to gode veninder, så det glæder jeg mig også helt vildt til (hvis du har gode råd og fifs til Berlin, så smid gerne en kommentar :))
  • Jeg har fået syet en masse ting færdige, så det er jo skønt at få ryddet lidt ud i bunkerne (haha, som om man kan se det på mit rodede syværelse :))

Hagesmække, rand til vugge og tynd rand til tremmeseng
Stoffer fra Fjoelner.dk, Stof2000 og stof&stil

Stoffer fra stofogko.dk og Stof2000 (de to er udgået)

Stoffer fra Fjoelner.dk, Stof2000, stofogko.dk og forskellige 'rester' i slangerne

  • I aften får jeg forhåbentlig færdiggjort voksibetrækket til min veninde (hende med termin på søndag), og så må jeg i gang igen med en ny og bedre babynest til hende (man kan jo håber hun går nogle dage over tid :P)

  • Jeg var ude og løbe i går morges (der er kun 2 uger til DHL, og mine nye løbesko har nu ligget 4 uger i posen fra forretningen - ups), og nu har jeg ømme lår - avs... jeg kan ikke beslutte mig for om det skal løbes væk eller om en portion is fra ismaskinen vil hjælpe?

Hvad fylder i DIT liv i øjeblikket?

4 kommentarer:

  1. Hold fast der er sket meget den sidste stykke tid både på kreafronyen og arbejdet samt på dig selv.
    Her hos mig går det også bare med arbejde, bestillingsopgaver og sidst men ikke mindst finde mig selv og være sammen med dem jeg holder af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, mit hovedet har også bare været helt fyldt op, men håber på lidt mere ro på arbejdsfronten... Men et spontant besøg fra en god veninde forleden, hjalp også gevaldigt på humøret, så er helt enig i det handler om at være sammen med dem man holder af. Håber du får en SKØN weekend :) kh Pia

      Slet
  2. Sikke en uge. Gad vide hvad den næste så kan bringe. Håber der snart kommer styr på de der arbejdsopgaver. Men hey hvor du alligevel får plads til mange andre ting i hovedet. Hatten af for det ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg venter stadig på det med arbejdsopgaverne, men hjælper så mine kollegaer med nogle småting (og læser så med på bloglovin' en del af tiden :)) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...