onsdag den 20. august 2014

Lige til termin

I torsdags blev jeg færdig med dette skønne betræk til min venindes Voksipose, og i fredags kom hende og kæresten til pandekager hos os. Min mand har lovet dem pandekager længe, men det er bare ikke blevet til noget - før nu altså.

Stof fra Stof2000 - men det er vist udgået

Min veninde havde termin i søndags, og søndag aften kom den 'lille' pige på 4580 g og 58 cm. Jeg har gang i flere ting til barselsgaven, men jeg skal også i gang med en babynest til dem. I mandags fik jeg lavet en ny test af babynesten (den første var jo alt for kort :( ), så nu er jeg klar til at sy en ny til hende. Og så glæder jeg mig bare til at se den lille skønhed - kan nok ikke helt undgå at blive en smule skruk :)

Stof og blonde er fra Stof & Stil

Arbejdsmæssigt går det fremad, for har fået flere nye arbejdsopgaver, så det bliver sjovt at lære nogle nye ting i den kommende tid :)

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting! Jeg havde også planer om at lave en bsbynest til Emil, men jeg nåede det ikke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle :) Jeg har heller ikke syet særlig meget til mine egne drenge, da de var helt små, men nu tager jeg revance overfor venners og familiens små børn :)

      Slet
  2. Dejlige gaver!
    Skønne ting du laver :-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...