tirsdag den 26. august 2014

Mors fødselsdag

Efter jeg i sidste uge fik nye arbejdsopgaver, har jeg haft travlt og er kommet lidt senere hjem fra job. Og weekenden var proppet med hyggelige legeaftaler, familiehygge og min mors fødselsdag, så selvom jeg har fået syet en masse småting færdige, har jeg ikke haft tid til at lægge det på bloggen.

Min mor har fødselsdag i dag, og på hendes ønskeseddel stod der "tykke grydelapper og grillhandske til campingvognen (Pia)", og sådan en hentydning kan jeg jo ikke lade være. Mine forældre købte ny campingvogn i foråret, og så har de købt lidt nye ting til campingkøkkenet. Der var udsalg/tilbud, så de fleste af tingene blev limegrønne, så jeg var ikke i tvivl om farven/stoffet til min mors gave - limefarvet big star poplin fra stof2000 (jeg var heldig at få fat i en meter, for det er vist udgået nu).


Der er dobbelt lag pladevat samt Thermium i både grydelapper og grillhandsken. Mønstret til grillhandsken lavede jeg sidste år, hvor min far fik en i julegave. Ideen til grillhandsken er fra den fritidsklub jeg gik i som barn, jeg syede og syede og syede ca. 5 dage om ugen :) Den er smart for den kan nemt bruges til både højre og venstre hånd.


De seneste par dages projekter - Peter Plys solskærm til min veninde, et sæt hynder til Trip Trap stolen, lange hagesmække samt to opbevaringskurve.

Stof fra stofgiganten.dk, stof2000 samt rijstextiles.com

I aften står den på DHL løb med kollegaerne, så jeg håber det holder tørt mens vi løber, spiser og hygger. Har du været ude og løbe med kollegaerne?

2 kommentarer:

  1. Om jeg helt forstår hvor du får sytiden fra. Men det gør du. Og det er imponerende som du producere den ene fine ting efter den anden. Håber de limegrønne gjorde lykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv - tiden går fra min skønhedssøvn :P de limegrønne gjorde stor lykke :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...