onsdag den 15. oktober 2014

Efterår og kreahygge

For mange betyder efteråret mørke og tungsind, men jeg ELSKER det! Så er det igen tid til levende lys og hygge :) Jeg har desværre ingen ferie, men har de sidste to dage arbejdet hjemme, og det var bl.a. for at nå til Mathias 3års undersøgelse hos lægen og i går til græskarhygge på Møllen. Vi købte et græskar, men ret hurtig synes drengene det var kedeligt og det eneste de var interessede i var bollerne og kakaoen - hmm, jeg fik selv lavet græskarret færdigt og de var ret stolte af det, da det i går aftes stod i haven med lys i :)

Som om de gad smile naturligt :)

Vores færdige græskar og en portion græskarsuppe

Jeg har også fået færdiggjort en lækker bestilling på ammepudebetræk, sengetøj samt en hel speciel babynest. Der er stadig en måned til terminen, men da de flytter til Færøerne, var det vigtigt det blev færdigt nu.

Babysengetøj i stof fra Stof & Stil

Vanilla ammepudebetræk m mintfarvet piping


Babynesten er helt specielt, for jeg har syet hanke på og min dejlige far havde selvfølgelig lige en spånplade til overs hjemme i skuret. Så nu skal denne babynest fungere som lift - sejt ikk`? Synes det er sjovt med sådan nye og anderledes udfordringer, og jeg glæder mig til snart at have mere tid til nye og sjove projekter.

Christina har også lagt op til lidt leg i de første 2 uger i november, hvor det gælder om at få brugt sine rester. Jeg ved ikke om jeg når at få syet noget, men jeg glæder mig til at få ny inspiration, så jeg kan få brugt mine rester. Skal du lege med?

Billedet er Christinas

D. 1. november skal jeg med til Krea-træf i Kreakælderen og jeg glæder mig helt vildt. Jeg har tidligere mødt både Jeanette og Anne-Sofie, men glæder mig til at møde dem igen og så møde nogle nye mennesker. Jeg vil rigtig gerne høre, hvis andre skal deltage, så læg endelig en kommentar :)

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Skal selv til kreatræf på søndag, det nu altid så hyggeligt med sådanne træf.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er hyggeligt at mødes med andre og får nye kreative ideer :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...