mandag den 20. oktober 2014

Kreative Pips vs Sporty Pips

Jeg har haft en dejlig lang weekend, torsdag eftermiddag besluttede jeg at holde en lidt impulsiv fridag i fredags, og nøj hvor jeg nød et par timer alene derhjemme :) Jeg fik syet en masse, bl.a. dette sæt juniorsengetøj til noget fjernt familie, som vist snart skal til barnedåb.


Navn er applikeret på og datoen er lavet med strygestof fra Stof & stil

Resten af weekenden har også stået i syningen og kreativitetens tegn, så har fået færdiggjort endnu et sæt sengetøj samt to sengerande.




Denne uge kommer helt klart i sportens tegn! Jeg spiller jo håndbold, og faktisk på to hold, og begge hold skal spille to kampe i denne uge, og samtidig går jeg til fitness med min mor om mandagen! Så i går stod den på håndboldkamp, og det gør det også tirsdag, torsdag og søndag. I aften står den på fitness, og onsdag står den på Tivoli/halloween tur med min familie, så der er ikke meget tid til det kreative i denne uge. Så i ægte Spice Girls stil, burde bloggen i denne uge hedde

SPORTY PIPS

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting du har syet.
    God fornøjelse med sporten i denne uge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og tak - mht sporten kunne det nu gå bedre:( glæder mig til lidt tid det kreative i aften :) god weekend

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...