torsdag den 23. oktober 2014

Kreative tanker

I denne uge er det minimalt med tid til kreative sysler, og derfor er hovedet fyldt med ideer og tanker! Jeg glæder mig helt vildt til i morgen aften, hvor jeg endelig skal tilbringe aftenen hjemme. Og mon ikke jeg kan være lidt kreativ, mens mand og børn hygger med Disney Sjov?

Jeg er (stadig) ved at kæmpe mig igennem de sidste bestillinger, skal lave to gange barselsgaver til to veninder, og så har jeg også et par ideer til Christinas Resteprojekt som begynder i næste uge. Og i næste uge skal jeg jo til kreatræf i Kreakælderen og nøj hvor jeg glæder mig, men hovedet er også fyldt med tanker om hvad jeg skal have med og sysle med på dagen.

De sidste par år har jeg hjulpet Julehjælpen på Facebook med lidt ting, som mine drenge er vokset fra. Og det vil jeg også i år. Indtil videre ryger Mathias' vinterjakke fra sidste år videre til en lille dreng, og hans storesøster ønsker sig noget kreativt, så jeg skal lige have fundet lidt forskelligt til hende også. Jeg håber på at kunne bidrage med noget mere, ku' godt finde på at sy noget tøj, så jeg kan få brugt noget af alt mit stof. Måske jeg kan slå to fluer med et smæk og få lavet noget i Resteprojektet, som nogle af de trængende familier kan bruge?

Tjek linket hvis du også har lyst til at hjælpe en de pt 150 trængte familier med lidt gaver og juleglæde :)

I går var vi i Tivoli med mine forældre og min bror og hans familie. Det var hyggeligt, men ved spisningen kunne vi godt mærke, at børnene var trætte :( efter maden nåede vi endnu nogle ture i de forskellige forlystelser. Børnene havde hver to turpas på og kunne derfor vælge frit mellem os voksne, og det er et hit blandt børnene, selvom det oftest var min mor og mig der blev valgt. Min niece er SÅ skøn! Vi stod i kø, hun skulle med farmor og Mathias skulle med mig, så vender hun sig om og siger "Vi kan godt bytte med Farmor, jeg vil gerne have Faster" <3

Da vi skulle hjem, kom Oliver i vores klapvogn og så tog min far Mathias op på nakken. Det er deres specielle ting sammen, og inden vi var ude af Tivoli sov Mathias :)


4 kommentarer:

  1. Glæder mig også. Er sikker på du finder på noget godt at tage med - og at timerne kommer til at flyve afsted :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, det bliver SÅ hyggeligt - vi får vel snart info-mail?

      Slet
  2. Hvor hyggeligt med Tivoli tur :-) Og klart det giver trætte børn.
    Lyder spændende med alle de kreative tanker du har i gang - glæder mig til at se, hvad du får syet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg glæder mig til at komme igang og skal nok vise frem :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...