onsdag den 1. oktober 2014

Life is a rollercoaster #4

Det går jo op og ned i livet, og her er lidt observationer fra de sidste ugers tid...

UPs


  • Skønt med et flexibelt arbejde, så jeg i dag kan arbejde hjemme
  • Levende lys og udkig til hyggeligt regnvejr
  • Duften af nybagte teboller (en gang imellem må boller godt være KRIDHVIDE :))
  • Min bror og svigerinde havde den skønneste bryllupsfest, som jeg stadig lever højt på (dans, lækker mad og KAGE)
  • Håndboldsæsonen er skudt i gang, og det er skønt at spille bold på lidt højere niveau igen (6 år siden jeg sidst spillede i 3. division)
  • Har fået ryddet lidt op i mit stof, og fik faktisk solgt en del via Facebook i løbet af nul-komma-fem, må snart få ryddet RIGTIGT op i de mange stofbunker
  • Mit bestyrelsesmøde i aften er aflyst, så mere tid til symaskinen
  • Det er 'vippe'-dag - nu er vi tættere på den kommende weekend end den der lige er gået :D
  • Jeg skal i Stof & Stil med min mor på søndag

DOWN's

  • Håndboldsæsonen er i gang, og så bruger man jo snildt en halv søndag på at spille kamp (og i søndags tabte vi BIG TIME!!!)
  • Forkølelseshovedpine
  • Er stadig mega dårlig til at komme i seng i ordentlig tid, så er nærmest konstant træt
  • Er tidspresset med at få gaven færdig til min nieces 3års fødselsdag på lørdag
  • Mathias vil bare ikke i seng om aftenen, de sidste tre aftener har det taget over 1 time at få ham til at sove - heldigvis ingen skrig og skrål, men bare en masse renden frem og tilbage
Som I kan se, er der klart mest UPs i øjeblikket og det er også sådan jeg har det, så det er jo SKØNT :) Jeg er stadig bagud med ca. 280 indlæg i Bloglovin, så er slet ikke opdateret, så hvad fylder i DIT liv for tiden?

4 kommentarer:

  1. Ja jeg er lige startet nyt job idag, så det fylder en del. Men ellers syntes jeg livet er rimeligt godt og hverdagen fungere selvom det er travlt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Spændende, og det lyder da bare skønt :)

      Slet
  2. Baby ☺har en søn på 5 måneder og nyder det. Når han sovet får ofte noget kreativet for hånden. Må indrømme at jeg af og til savner tiden før ham og ærger mig over at jeg ikke brugte noget mere tid på at være kreativ. Elsker min søn og min barsel ☺

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor lækkert - og kan genkende de tanker fra mig selv :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...