fredag den 3. oktober 2014

Ønsker

Julen er allerede godt på vej, så jeg er begyndt at finde lidt nyt til min ønskeseddel :) det meste er egentlig mere nice-to-have end need-to-have, men selvom pengene ikke ligefrem gror på træerne derhjemme, mangler jeg ikke rigtig noget (og det føler jeg mig sgu ret priviligeret over)


1. mega mussel dessertallerken 17 cm
2. Ur fra Christina Watches - jeg er VILD med det, men lilla er bare ikke så praktisk, 
som et i mere neutrale farver 
3. Georg Jensen juleuro 1984
4. ymerskåle fra Hjorts Keramik (tænker det ku' se SÅ godt ud, til når vi får risengrød )
5.+6. STORY Armbånd med ur fra Kranz & Ziegler med div. charms

Jeg mangler virkelig ideer til ønsker til mine to drenge på 3 og knap 6 år, hvad kan de ønsker sig??





2 kommentarer:

  1. Dejlige gaveænsker og ja inden vi ser os om er det jo jul.
    Iøvrigt fedt ur det minder lidt om dem jeg også har lavet. Rigtig god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de minder nemlig rigtig meget om dine lækre ure :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...