torsdag den 9. oktober 2014

Selvforkælelse

Nogle gange trænger man bare til lidt selvforkælelse, og det behøver jo ikke være dyrt, vel?

Min cykel er desværre tæt på døden, og derfor er jeg begyndt at tage bussen, når jeg skal fra arbejde og ind og shoppe stof på Vesterbrogade. Jeg går fra Gasværksvej og igennem Viktoriagade, og her ligger jo den hyggeligste thesalon - nemlig Tante T. I går blev jeg simpelthen nødt til at gå ind og købe lidt ny te til mig selv, og det blev deres Liseleje blanding. Og så fik jeg faktisk to gratis smagsprøver på hhv. deres skovbær te og den røde te med havtorn.


Det var mit første (men absolut ikke sidste) besøg i salonen, og jeg var ovenud tilfreds. Tror jeg må invitere manden ind på salonen en dag, for jeg gav ham (hjemmelavede) gavekort til en kaffe/te- og kagedate i adventsgaver - så mon ikke snart vi skal få indløst dem? :)

I går aftes fik jeg igen færdigsyet et par ting, og det er skønt at se bunken med igangværende projekter blive mindre og mindre...

En toilettaske/cafepusletaske (stof2000)


Jeg har de sidste par måneder syet mange ens ting, og det bliver lidt kedeligt/ensformigt i længde, så det var sjovt da jeg fik en forespørgsel på poser til babyalarmen. Når jeg får sådan en forespørgsel går jeg og summer længe (nok også lidt for længe) over, hvordan jeg skal gribe projektet an. I går fik jeg så endelig syet de to poser. Den blå passer til alarmen SuperNova, mens den lyse passer til Philips Avent.

I aften skal jeg til håndboldtræning, og mon ikke den står på en kop af den nye te bagefter? Og i morgen aften skal jeg hygge med mand og børn - Disney Sjov og noget god mad, hvor jeg skal prøve at tilberede de tragtkantareller, som min kollega har samlet i Sverige i weekenden, og så forkælede hun lige mig og en håndfuld andre kollegaer med luksus-svampe:)

Hvordan forkæler du dig selv i hverdagen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...