søndag den 16. november 2014

Fridag nr. 2

I onsdags havde jeg en skøn fridag, hvor jeg både nåede at bage en kage, syede en masse, besøgte mine bedsteforældre sammen med drengene og spillede en håndboldkamp.

Jeg har altid gang i mange projekter, så det var skønt endelig at få afsluttet en masse ting.

elefanthue m fleecefor str. 68-74

bløde bukser i str. 74-80

Fløjlsbukser str. 80

Olivers bluse i str. 116

Olivers fløjlsbukser str. 116 (de er lidt for lange endnu)

De to nederste stykker tøj er til Oliver, da han ikke har så meget tøj i str. 6 år. Resten af tøjet er til min salgs/gavekasse, for nu begynder mange af mine veninder også at få børn og så er det jo dejligt med lidt brugbare gaver på lager :)

Min 3. fridag skal IKKE bruges ved symaskinen, jeg skal nemlig på en 'lille' togtur med drengene :) Vi skal over og besøge min veninde Trine og hendes 1 måned gamle dreng Asger i Århus. Det er første gang jeg skal på så lang en togtur med begge drenge, så er spændt på hvor langt deres tålmodighed rækker!

6 kommentarer:

  1. Hvor har du været flittig - dejlige ting du har fået lavet. God fornøjelse med togturen:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina - har også fået lidt gang i nogle resteprojekter, så tak for inspirationen :) kh Pia

      Slet
  2. Hold op, du har været produktiv :D Fine sager.

    - Anne

    SvarSlet
  3. Mmm skønt med sådan en fridag☺ som altid fine sager du har lavet..
    god søndag Pia
    kram

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...