søndag den 2. november 2014

Update

Der er stadig travlt på jobbet, og herhjemme prioriterer jeg familien, håndbolden og syningen, så jeg får ikke blogget så meget for tiden. Lysten er der, men tiden mangler lidt. Men her er en update med et par af de ting, symaskinen har spyttet ud på det sidste :)

Slange med navn i kobber-strygestof

Ensfarvet blå sengerand - til salg via min Facebook gruppe

Frugtpose med navn i strygestof

JUNO sengerand

Babydan ammepude-betræk

Lang hagesmæk - også til salg via min Facebook gruppe

Toilet/cafepusletaske - også til salg via Facebook gruppen

Aflang pude med pipingkant

Stor pusletaske til svømning med voksdug indvendig og en lomme udvendig, hvilket var min første gang med sådan en "indvendig" lomme eller hvad sådan noget nu hedder :) 

I går var jeg til Kreatræf i Kreakælderen, men det fortjener sit helt eget indlæg og billeder af alle de lækre goodies i goodiebaggen :) Måske det kan nåes på tirsdag, hvor jeg begynder min orlov (én ugentlig fridag i 30 uger :))

6 kommentarer:

  1. Sikke en masse lækre ting :-) Når det knipper med tiden og energien, er det vigtigt at gøre op med sig selv hvad man selv får energi af at lave, og så sortere det andet fra for en stund.

    SvarSlet
  2. Hvor er du sej Pia, jeg gad også godt sylte alt andet end syning og familien :)
    Men hverdagen rammer ofte hårdt synes jeg.
    Er vild med slangen, sådan én kunne Emil også godt bruge...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie :) Er også glad for jeg fra i dag af har en ugentlig fridag til at nå alle (eller i hvert fald nogle) af de ting, jeg ellers ikke når i hverdagen... Jeg har også overvejet at sy slanger til mine drenge, for de er nu meget sjove :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...