onsdag den 3. december 2014

Endelig...

Efter to dage derhjemme med forkølelse og hoste, er jeg nu taget på arbejde igen. Det er nu altså sjovere (OG nemmere) at arbejde, når kollegaerne er i nærheden :)

Når jeg arbejder hjemme får jeg lige 2 timer ekstra ud af dagen, for det er hvad jeg bruger i transport hver eneste dag.... Så jeg har fået vasket en masse tøj, støvet af og pyntet op. I går aftes var manden på arbejde og jeg skulle 'bare' lige få lavet gaven til min kusine færdig. I dag skal vi nemlig op og se min kusines nye hus. Hende og manden overtog huset i sommers, men der har bare været så meget, så det er ikke blevet til noget før nu. Deres dreng blev 1 år for et par uger siden, så gaven er nok mere til ham :)

En stor vimpelranke med drengens navn:


En ranglan-bluse i str 92:

mønster: Ottobre
Stof&stil år 2013

Og så har jeg en portion saltmandler, som også ryger med i gaveposen.

Da jeg skulle sy blusen i går aftes, manglede jeg mønstret til ribkanten i ærmet. Jeg vidste, at det lå løst et sted på mit syværelse/gæsteværelse. Og siden min veninde sov hos os i september, har værelset bare rodet mere og mere og mere... Nu fik jeg nok! Jeg fik ryddet op i bunkerne, slået sovesofaen sammen, vendt sovesofaen og nu står det hele meget bedre og vi får udnyttet gulvpladsen bedre end før. Og samtidig fik jeg så flyttet bunken fra stuen ind på kreaværelset. Totalt win-win :) Bortset fra at jeg så først sent kom i gang med syningen og derfor kom alt for sent i seng IGEN... 

Heldigvis er det snart weekend og en dejlig LAANG en af slagsen :) Jeg skal nemlig på venindetur til Berlin i hele 4 dage, og nøj hvor jeg glæder mig til at sove længe, dase og shoppe og ikke mindst bare HYGGE, HYGGE og HYGGE :) Har du gode råd, krea-butikker og ideer til Berlin, så vil jeg meget gerne høre om det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...